DESCRIPCIÓ DE LA SESSIÓ
M’havia proposat els objectius següents:
- Reconèixer els trets del nord-occ.
- Repàs de la morfologia verbal
- Fenòmens de fonètica:
- Dictat
ANÀLISI I REFLEXIÓ DESPRÉS DE LA SESSIÓ
- Punts forts
Ha anat molt bé el repàs de l’imperatiu, aprofitant els consells. D’entrada, s’han fet un embolic, però a mesura que hem anat desenvolupant els diferents exercicis ho han vist clar. He recordat les fases que va plantejar l’Olga Esteve: sacsejada (1r exercici) i bastiment (conjugació dels presents per saber com fem l’imperatiu).
Això ha influït per la resta de la sessió. Han deduït els fenòmens fonètics, sobretot la persona que li costa més. Crec que se n’ha anat prou satisfeta.
- Punts febles
QUÈ ES POT MILLORAR? COM HO FARÉ?
DESCRIPCIÓ DE LA PROPERA CLASSE
Fem la posada en comú del plantejament de la situació comunicativa.
ASPECTES QUE CAL RECORDAR
Enhorabona per l’èxit en el repàs de l’imperatiu. Sempre fa augmentar la moral del docent quan, sobretot els alumnes amb més dificultats, se’n surten. Però què és exactament això de la “sacsejada” i el “bastiment” de l’Olga Esteve? Es pot trobar en algun lloc de la xarxa? Gràcies per avançat.
Compto que ja devies consultar una piulada de la Carme Bové i del Carles Cassanyes. Per si de cas,http://www.xtec.cat/formacio/practica_reflexiva/eines/procediments/index.htm
Et recomano que vagis a l’inici.
Gràcies, també. Ja havia vist la piulada però és una d’aquelles que se m’han acumulat als pendents. Se’m gira feina, sembla!