DESCRIPCIÓ DE LA SESSIÓ
M’havia proposat els objectius següents:
- Reconèixer els complements del verb
- Reconèixer els trets del nord-occ.
- Repassar la morfologia verbal.
- Acordar una pauta de revisió U2
- Traduir els consells de la Rebecca Blood
ANÀLISI I REFLEXIÓ DESPRÉS DE LA SESSIÓ
- Punts forts
Tot i que semblava que improvisava, em va agradar la manera de fer sortir els diferents complements verbals.
- Punts febles
Hi anava indignat i amb un fred al cos pel local que ens havien facilitat per fer les proves de distància. Tampoc no les tenia totes sobre l’activitat del decàleg de la Rebecca Blood (fer una traducció…).
QUÈ ES POT MILLORAR? COM HO FARÉ?
- Problema de comunicació: quan els vaig demanar un comentari es van pensava que els demanava un text. Mapes mentals diferents: em pensava que sabrien diferenciar com a gènere textual: el comentari i l’entrada d’un bloc.
DESCRIPCIÓ DE LA PROPERA CLASSE
Aprofitaré els objectius que no vam treballar.
ASPECTES QUE CAL RECORDAR
Caldrà preguntar sobre la Setmana Blanca.
Tant quan vaig llegir el resum de la sessió 24 com el d’aquesta, em pregunto per a què proposes que facin la traducció del decàleg de la Rebecca Blood. Quin objectiu persegueixes? Treballar un text instructiu? Em té intrigada…
D’altra banda, de quina manera has fet sortir els complements verbals? Parties d’un text escrit? Parties d’exemples dels alumnes? També m’encurioseix.
Tinc un grup que és bastant analfabet, digitalment! Em va sembla que era un bon text per motivar la redacció d’una entrada. A més, com que vam fer el repàs de la morfologia verbal, vaig pensar que el podíem aprofitar per repassar l’imperatiu i el present de subjuntiu.
Quants als complements verbals, a partir de l’anàlisi sintàctica d’un exercici del llibre.
Espero que hagi satisfet la teva curiositat.
Curiositat satisfeta. Gràcies!